tiistai 12. elokuuta 2014

Pientä esittelyä

Moi! Unohdin ihan ensimmäisenä tehdä tämmöisen esittelypostauksen minusta, pitäähän teidän sentään olla perillä siitä kuka blogin toinen kirjoittaja on! :D Tuossa välissä tulikin jo yksi kuvapostaus, mutta nyt pieni esittely...

Eli minä, Lydia olen 12 vuotias (kohta 13) tyttö Etelä Suomesta. Olen siis Matildan serkku. Ennen minulla oli oma blogi (laamaelamaa.blogspot.fi), mutta nykyään kirjoittelen Matildan kanssa yhteistä blogia. Harrastan ratsastusta sekä valokuvailua, ja meillä on kotona laamoja. Niistä voit lukea lisää täältä. Tykkään paljon kaikenlaisista eläimistä, etenkin poneista ja hevosista.







Olen ratsastanut 6 vuotta. Yksittäisenä olen hypännyt varmaan noin 70cm, ja ratana 60cm. Koulutasoani en osaa oikein arvioida, mutta varmaan se on joku He C...? Kisakokemusta minulla on tosi vähän, mutta toivottavasti saan sitä lisää tulevana syksynä ja talvena. Esteet on enemmän minun juttu kuin koulu, mutta siitäkin toki tykkään.


Olen tosi huono kirjoittamaan itsestäni esittelyä, mutta toivottavasti tästä nyt selkisi jotain...? Kommentilla voi toki kysyä jos jotain jäi epäselväksi. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti