sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Aina ei mene niinkuin strömsöössä

Heippa❕😍
Keskiviikkoaamuna mun piti alkaa kuvaan teille mydayta, mutta ihan niin ei käyny. Mun päivästä olis saanu kyllä mielenkiintosen mydayn; taussissa. Eli tiistaina tipahdin Elliltä takaraivolleni. Keräilin omenoita sen selästä, kun oksa sitten tuli eteen, Elli lähti käveleen, ja fysiikan lait mut sitten sieltä tipautti. En kertonu koko jutusta viä tiistaina kellekkään, ja lähdin kouluun seuranani jäätävä kipu päässä... Kaverit tais huomata mun olemuksesta, ettei kaikki oo ny ihan kunnossa, ja passitti mut kouluterkkarille. Sieltä lähetettiin terveyskeskukseen, ja terveyskeskuksessa odoteltiin n. 6h. Ambulanssilla haettiin sieltä taussin akutaan, ja tietty kanyyli (eli tippa) kädessä lastenosastolle yöks. Että tämmönen viikko mulla.


















































 Kaikki kuvat musta ja Kepasta cee Milja, muut cee mä
  Eikä mennyt kyllä Miljan ja mun sitä edellisen tiistain hyppyreenikään. Elliltä oli lähtenyt kenkä, aika pahannäkösen lohkeeman kera, jotn Milja ei voinut ratsastaa, ja otti kameran kouraan. Ei ollut kyllä kummallakaan innostusta hypätä; ei mulla eikä Kepalla. 😤 En viitti niistä pompuista kertoo edes sen tarkemmin, mutta mitä voi päätellä, jos saatiin jopa puomi katkeen...
Löysin muuten tästä koneesta äskön kivat emojit...😏😊👀😵💖💕🍉🍑🍏🍔🍭🍬🍩🍧

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti