maanantai 15. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERIN LUUKKU 15



Rakas joulupukki,

Kuten sä varmasti tiedät, mä oon ollu tänä vuonna maailman kiltein poni, kuten ykstoista vuotta sitten, vuosi sitten ja kaikkina mahollisina vuosina niiden välissä. Siispä mä ansaitsen paaaljon lahjoja tänävuonna, toisin kun toi meiän Elli, se hunsvotti! Siis ihan järkyttävää, viimevuonna se oli ihan yhtä ilkee mulle kun tänä vuonna, ja silti sai yhen lahjan enemmän kun mä! Siihen on siis saatava muutos. Oon myös reenannu ahkerasti mahanympärystäni pienemmäksi, se vaan on kasvnu ihan vahingossa vanhoihin mittoihinsa... Silti ansaitsisin siittä edes pienen kannustuspalkinnon, kuten kuusi lavallista kauroja?


Oon tiputtanu Matildan vaan...
...öö nosiis mun laskutaito ei riitä siihen määrään, mutta tuskimpa oon heittäny sitä matkasta kauheen montaa kertaa...
Hei, Matilda tosta huudahtikin, että oon tipauttanu sen tänävuonna vaan kakskyt kertaa, elisiis ihan muutaman kerran vaan, propsit siittä mulle Joulupukki, ja pieni kasa kauroja, taas! On kyllä siis upeeta, että tämmönen tulisielu shettiskin osaa hallita pukkinappiaan NÄIN HYVIN! Tästä mahtavasta itsehillinästä, jonka minä omaan, on annettava sitten vähän plussaa, vapaaksi vaikka vielä vuosi 2015?


"Oon täysin syytön, en oo koskaan tiputtanu ketään, ja oon aina kiltti!"


Niin, ja palvelijoideni suusta kuuluu usein solvauksia mua kohtaan, siis mä lihava? Ei tule kyllä kuuloonsakkaan. Tänävuonna Matilda saa jäädä kyllä ilman lahjoja, ja Lydiankin olen kuullut käyttävän sanoja läski ja ylipainonen, mutta sille voit antaa sentään yhden lahjan, nimittäin risuja.
                                                                                                              

Ja onhan mulla muutama pieni toivekkin!
•Valkonen lumipeite ois kiva, on nimittäin aika karun näköstä, jos seison mun UPEISSA (kaikki kuvat jossa esiinnyn on upeita isolla uulla) tonttukuvissa on taustalla pelkkää kuraa.
•Loputtomasti heinää!
•Herkkuja, ilman että niiden eteen tarvii muun muassa kumartaa tai peruuttaa, onhan se nyt varsin inhottavaa tehä semmosia turhia liikkeitä, raskaitakin ne on!



Joulupukille, rakkain terveisin Kepa


ps. Jotkut kolme mun piti kai haastaakkin kirjoittamaan pukille kirjettä, mutta mikäettei, miksen voisi haastaa vaikka kaikkia suomen shettiksiä tähän haasteeseen?!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti